Dispatch (Expedition):

  • Din beställning skickas samma dag om den görs före kl. 13.00. Om din beställning görs efter detta klockslag skickas den nästa arbetsdag.
  • Standardleverans är gratis för alla beställningar över 340 SEK inklusive moms. För beställningar under 340 kr tillkommer en fraktkostnad på 68 kr inklusive moms.

 

  • Delivery (Leverans):

     

  • Vi levererar till alla länder i Europeiska unionen från de europeiska Brother Store-webbplatserna: Tyskland, Österrike, Belgien, Bulgarien, Cypern, Kroatien, Danmark, Spanien, Estland, Finland, Frankrike, Grekland, Ungern, Irland, Italien, Luxemburg, Malta, Nederländerna, Polen, Portugal, Tjeckien, Rumänien, Slovakien, Slovenien och Sverige.

 

  • Delivery Exceptions (Undantag för leverans):

  • Vi levererar beställningar till Finland, Danmark, Sverige med undantag för Grönland, Färöarna och Åland Islands.
  • Vi levererar endast till brittiska territorier från webbplatsen store.brother.co.uk (Storbritannien).
  • Internationella leveranser är föremål för ytterligare leveransavgifter som samlas in vid beställningstillfället. För att undvika detta rekommenderar vi att du beställer på Brother-webbplatsen i det land där leveransen ska ske.

    Delivery Conditions (Leveransvillkor):

  • Till Norden levereras alla varor med PostNord. Vi levererar måndag till fredag, utom på allmänna helgdagar. I allmänhet kan du förvänta dig att få din beställning inom 5 arbetsdagar efter att du har fått din orderbekräftelse. Leverans till öar och mer avlägsna områden kan ta längre tid. Observera att detta är beräknade leveranstider och att de därför inte kan garanteras. Handlar du som ”Privat” levereras varan som ”MyPack” och måste hämtas ut på ett PostNord utlämningsställe. Om du handlar som ”Företag” levereras varan som ”Parcel” direkt till din företagsadress.

     

  • För alla andra länder (utom Norden) levereras alla varor med budtjänst. Vi levererar måndag till fredag, exklusive helgdagar. Som en allmän regel bör du förvänta dig att få din beställning inom 1-2 arbetsdagar efter orderbekräftelsen - med undantag för öar och avlägsna territorier utanför fastlandet, där leverans kan ta längre tid. Observera att dessa tider är uppskattningar och inte kan garanteras.

  • Unsuccessful Deliveries (Misslyckade leveranser):

    Om det inte finns någon på adressen som kan ta emot leveransen lämnar våra fraktpartners ett meddelande med information om hur ni kommer överens om en ny leveranstid. Om du inte kontaktar oss och kommer överens om en ny leveranstid kontaktar vi dig för vidare instruktioner. Om vi trots våra rimliga ansträngningar inte kan kontakta dig eller komma överens om en ny leveranstid, kan vi annullera beställningen och återbetala betalningen för de produkter som du har betalat för men ännu inte mottagit.

    Tracking (Spårning):

Du kommer att få spårningsinformation som gör att du kan få exakt information från transportören om när din(a) vara(or) kommer att levereras.