BESTÄLLNINGAR

Vad är den beräknade leveranstiden?

Beräknad leveranstid är 4-5 arbetsdagar

Hur kan jag spåra min beställning?

Du kan spåra din beställning genom att klicka här

Kan jag avbryta min beställning?

Tyvärr är det inte möjligt att avbryta en beställning eftersom vi försöker behandla och skicka den så snabbt som möjligt. Om du inte längre behöver en beställd vara kan du göra en retur genom att kontakta kundtjänsten. Vårt team kommer att guida dig genom processen och ordna återbetalningen.

Jag vill ändra kontaktuppgifter/leveransadress

Du kan ändra dina kontaktuppgifter/leveransadress från 'Mitt konto', men detta ändrar inte leveransadressen och kontaktuppgifterna för leverans av beställningen

När du har loggat in på ditt kundkonto kan du ändra dina personliga uppgifter i området "Profil" och ändra adress.

Jag vill ändra leveransdatumet för min beställning?

Tyvärr är detta inte möjligt.

Om du har skapat ett Brother Online-konto på store.brother.se kan du se information om dina beställningar i ditt konto.


RETURNERING OCH ÅTERBETALNING

Vad gäller för returpolicy?

Om en vara fortfarande är i sitt ursprungliga skick accepterar vi kostnadsfria returer, med förbehåll för policyn nedan, som inkluderar policyn om rimlig användning. Om du returnerar en vara med begäran om återbetalning inom 28 dagar från det att varan levererades till dig, ger vi dig full återbetalning via den ursprungliga betalningsmetoden. Alla varor inspekteras vid återlämning. För att få full återbetalning måste alla varor returneras till oss i ett återförsäljningsbart skick i originalförpackningen.

Förbrukningsvaror som t.ex. bläckpatroner, tonerkassetter eller tape ska packas om i en ytterkartong för att förhindra att originalförpackningen skadas. Sätt inga retur- eller förpackningsetiketter direkt på originalförpackningen. Vi tar endast emot artiklar som köpts från vår webbplats, vi kan inte ta emot artiklar som köpts från återförsäljare. Vänligen returnera direkt till dem enligt deras villkor.

Vi accepterar inte returer för icke önskade varor senare än 28 dagar från inköpsdatumet. Om du har fått en vara som är felaktig eller defekt, vänligen kontakta oss (se "Hur returnerar jag min produkt" nedan) och förklara orsaken till returen så hjälper vi till med att lösa detta.

Hur returnerar jag min produkt?

Kontakta vår kundtjänst via vår chatt eller via telefon. De kommer att kontrollera några saker med dig och utfärda ett RMA-nummer (Returns Authorisation Number) och förklara för dig vad som krävs för att få varorna returnerade till oss, antingen genom upphämtning eller genom att använda en av våra transportörers praktiska inlämningstjänster.


KONTOINSTÄLLNINGAR

Hur får jag fakturan för min beställning?

Din faktura skickas via e-post när du har godkänt beställningen och du kan även se din faktura på ditt konto.

Hur kan jag ändra min e-postadress/ inloggningsuppgifter?

Du kan ändra din e-postadress när som helst genom att logga in på ditt konto.

Hur ändrar jag mina uppgifter/adressuppgifter?

Du kan ändra dina adressuppgifter i ditt konto.

 
 

LEVERANS OCH UPPHÄMTNING

Saknas det artiklar i min beställning?

Om du har problem med din beställning, vänligen kontakta kundtjänst.


Min beställning har anlänt, men det är fel artikel/produkt?

Om du har problem med din beställning, vänligen kontakta kundtjänst.


Beställningen visas som levererad men jag har inte fått den?

Om du har problem med din beställning, vänligen kontakta .