BESTÄLLNINGAR

Vad är den beräknade leveranstiden?

Beräknad leveranstid är 4-5 arbetsdagar . Observera att detta är beräknade leveranstider och därför inte kan garanteras. Vår order skickas samma dag om den läggs före kl. 13.00. Om din beställning görs efter detta klockslag skickas den nästa arbetsdag.

Hur kan jag spåra min beställning?

Du kan spåra din beställning genom att klicka här och lägga till ditt ordernummer och din e-postadress eller alternativt genom att lägga till ditt spårningsnummer

Kan jag annullera min beställning?

 

Tyvärr är det inte möjligt att annullera en beställning eftersom vi försöker behandla och skicka den så snabbt som möjligt. Om du inte längre behöver en beställd vara kan du skicka tillbaka den genom att kontakta kundtjänst, som hjälper dig att gå igenom proceduren och ordna med återbetalningen.

 

Kan jag ändra min adress efter att jag har gjort beställningen?

 

Nej, du kan inte ändra adressen efter att du har gjort beställningen

 

Kan jag ändra min adress för framtida beställningar?

 

Ja, för alla framtida beställningar kan adressen ändras innan beställningen görs

 

Jag vill ändra leveransdatum för min beställning?

 

Vi behandlar beställningen så snart som möjligt så leveransdatumet kan inte ändras. Du kan kontakta din kurir för sådana förfrågningar

 

Kan jag beställa som gäst?


Nej, du kan inte beställa som gäst. Kunden måste skapa ett Brother Online-konto på store.brother.se för att kunna göra en beställning.


RETURNERING OCH ÅTERBETALNING

Vad gäller för returpolicy?

Om en vara fortfarande är i sitt ursprungliga skick accepterar vi kostnadsfria returer, med förbehåll för policyn nedan, som inkluderar policyn om rimlig användning. Om du returnerar en vara med begäran om återbetalning inom 28 dagar från det att varan levererades till dig, ger vi dig full återbetalning via den ursprungliga betalningsmetoden. Alla varor inspekteras vid återlämning. För att få full återbetalning måste alla varor returneras till oss i ett återförsäljningsbart skick i originalförpackningen.

Förbrukningsvaror som t.ex. bläckpatroner, tonerkassetter eller tape ska packas om i en ytterkartong för att förhindra att originalförpackningen skadas. Sätt inga retur- eller förpackningsetiketter direkt på originalförpackningen. Vi tar endast emot artiklar som köpts från vår webbplats, vi kan inte ta emot artiklar som köpts från återförsäljare. Vänligen returnera direkt till dem enligt deras villkor.

Vi accepterar inte returer för icke önskade varor senare än 28 dagar från inköpsdatumet. Om du har fått en vara som är felaktig eller defekt, vänligen kontakta oss (se "Hur returnerar jag min produkt" nedan) och förklara orsaken till returen så hjälper vi till med att lösa detta.

Hur returnerar jag min produkt?

Kontakta vår kundtjänst via vår chatt eller via telefon. De kommer att kontrollera några saker med dig och utfärda ett RMA-nummer (Returns Authorisation Number) och förklara för dig vad som krävs för att få varorna returnerade till oss, antingen genom upphämtning eller genom att använda en av våra transportörers praktiska inlämningstjänster.


KONTOINSTÄLLNINGAR

Hur får jag fakturan för min beställning?

 När beställningen har skickats kommer fakturan att skickas till dig via e-post.  Alla fakturor finns tillgängliga i Mitt konto på webbplatsen.

 

Hur kan jag ändra min e-postadress/ inloggningsuppgifter?

Om du registrerade ditt BOL-konto med en e-postadress kan du uppdatera den genom att besöka atyourside.brother.se.

 

 
 

LEVERANS OCH UPPHÄMTNING

Förfrågan om din beställning

 Om det uppstår problem med din beställning, vänligen kontakta kundtjänst.